Як аптекам ефективно керувати продажами через інтернет?

Останнє оновлення 26.09.2019

Своїми рекомендаціями на практичному семінарі «Аптека – керування продажами через інтернет» ділилися експерти Tabletki.ua Дмитро Наздрін і Сергій Макаринський

Говорячи про основи успішної взаємодії з прайс-агрегаторами, Дмитро Наздрін, операційний директор Tabletki.ua, розвінчав міфи, поширені серед представників аптек. Так, основними висновками є:

  1. Маржинальність чека онлайн перевищує маржинальність чека офлайн на 15%.
  2. Інтернет-продажі формують додаткові доходи: коли доходи ростуть швидше витрат, в певний момент відбувається стрибок прибутку.
  3. Замовлення онлайн формують додаткові чеки, а не канібалізують продажі офлайн. Інтернет-канал формує додатковий трафік нових клієнтів, які здійснюють покупки в аптеці.

Далі Дмитро представив рекомендації щодо основних напрямів розвитку проекту, які включають роботу з сервісом, ціноутворенням і асортиментом: «Ключовим елементом є сервіс. Потенціал поліпшення рівня сервісу дуже великий – це дає можливість аптекам істотно поліпшити свої показники ефективності. За даними Tabletki.ua, аптечні мережі з високим рівнем якості процесів мають показник онлайн продажів понад 300 тис. грн. в місяць на аптеку. ТОП 10 аптек мають показники 1-1,5 млн. грн. онлайн продажів у місяць. Важливо також працювати з ціноутворенням і асортиментом – проведення експериментів можна здійснювати за окремими товарами і товарними групами, за аптеками і мережею в цілому».

Сергій Макаринський, директор із розвитку Tabletki.ua, акцентував увагу на тому, що аптекам необхідно замислюватися над розширенням бізнесу онлайн: «Споживання в діджитал неухильно зростає. Із січня по серпень 2019 року приріст нових користувачів сервісу Tabletki.ua склав більше 60%. При цьому основний тренд сьогодні – це безшовне поєднання онлайн і офлайн споживання. Важливо, що формати онлайн і офлайн не конкурують, а доповнюють один одного. Сьогодні умовні витрати одного домогосподарства на сферу охорони здоров'я в Україні складають близько 2700 гривень на рік в офлайн, тоді як в онлайн один постійний користувач Tabletki.ua витрачає в аптеках на 53% більше, ніж середньостатистичне домогосподарство в цілому».

На сайті Tabletki.ua вибір препарату і бронювання відбувається онлайн, а покупка здійснюється офлайн безпосередньо в аптеці.

Що ж сервіс Tabletki.ua дає споживачу?

Економію часу, грошей, мінімізує стресові ситуації, а також є містком між онлайн та офлайн споживанням.

Зараз аптекам важливо створити сильну присутність в онлайн, однак це може бути досить витратно для аптеки, якщо будувати все з нуля.

Чим сервіс Tabletki.ua вигідний аптекам?

Сайт Tabletki.ua є платформою, готовим каналом реалізації «під ключ», який не вимагає капітальних інвестицій з боку аптек, працює буквально з першого дня, забезпечує аптекам додатковий трафік клієнтів і додатковий дохід, а також є додатковим каналом комунікації з клієнтом.